Descriere
Strung universal control turatie variabila C10TMS, proiectare si executie 100% CE, conform DIN 8606, diametrul de rotatie pana la 800mm. Producator ZMM Sliven, Bulgaria.
Strungul univ.control turatie variabila C10TMS , spre deosebire de C10TM, are controlul vitezei variabil infinit prin utilizarea unui convertizor de frecventa. Control turatie variabila Arbore principal, 3 sub game infinit variabile, 7-42; 28-170; 165-1015 rot/min.
Strung robust si fiabil, de mare angajament, cu motor principal 18.5 kw standard:
- Cuplul maxim la arborele principal 225 daN.m
- Forta de tractiune maxima a antrenarii de alimentare 1000 daN.
- Inalta fidelitate in Controlul turatiei variabile cu Altivar Variable Speed Controller,Telemecanique.
Filete: metric, Tpi, Module, DP, cate 76 de fiecare tip.
Alezaj arbore principal 132 mm. Diametrul la varful cutitului 520 mm, pe toata lungimea dintre varfuri. Diametrul peste ghidaje batiu 760 mm.
Optional, strungul poate fi dotat cu afisaj de cote 2/3 axe.
Domenii de utilizare:
C10TMS este excelent in uzinare piese complexe din industriile Energo, Railways Aplications, Naval industries, Oil and Gas extraction, prelucrari oteluri inalt aliate, oteluri forjate sau turnate.Sunt recomandate in productia pieselor de serie mijlocie - mare, in ateliere de intretinere si reparatii.
Index ZMM Sliven, RD si S, pentru - frecventa (fara trepte) de control al vitezei motorului principal, in loc de pas standard cu un numar mare de angrenaje.
Aceasta modificare a masinii, RD si S, este echipata cu un convertor de frecventa, care, schimband frecventa curentului, asigura reglarea (schimbarea) vitezei motorului principal.
Panoul de control al masinii ofera:
- afisare digitala a vitezei axului principal
- cresterea / scaderea vitezei axului principal(valoarea vitezei setate se mentine in modul automat, printr-o -bucla de feedback)
- comutarea vitezei axului principal inainte / invers
- alimentare cu lichid de racire
- iluminarea zonei de lucru
- oprirea axului principal
In plus fata de confortul controlului masinii, precizia de prelucrare este crescuta si se obtine cea mai buna rugozitate a suprafetelor prelucrate. Cele mai bune caracteristici de precizie de iesire sunt asigurate prin mentinerea unei viteze de taiere constanta: cu o modificare a numarului de rotatii ale axului, avansul (mm / rot) ramane neschimbat prin schimbarea vitezei de miscare liniara a saniei portcutit.